Kontakt: 600 300 079

różne sposoby promocji w internecie

Promocja w internecie cz też E-marketing, to skuteczne oddziaływanie na klienta

Rozpoznanie i zaspokojenie potrzeb klienta internetowego po przez budowanie marki i lojalności klientów którego celem jest zwiększenie zysków firmy

Zaplanujemy i skutecznie wdrożymy model promocji Twojej marki firmy lub produktu - satysfakcja Twoich klientów to zysk dla Twojej firmy

Promocja w internecie to działania marketingowe których celem jest rozpowszechnienie marki lub produktu po przez rozpoznanie i zaspokojenie potrzeb Twoich Klientów. Klient jako internauta, serfuje po sieci poszukując często nieświadomie produktów lub usług dla siebie. Dobranie odpowiednich metod oddziaływania na odbiorcę, skutecznie przybliża Twoje dobra, które masz do zaoferowania. Dotychczasowe działania promocyjne ukierunkowane były na przedstawianie na siłę oferty np za pomocą wyskakujących lub przewijających się banerów, wysyłaniem mailingów z pozyskanych baz, sprawia że odbiorca całkowicie przestaje reagować na przekaz.

Obecnie jeszcze wiele firm korzysta z reklamy w gazecie - jedna reklama kosztuje nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych. Czytelnictwo gazet dramatycznie spada na korzyść portali internetowych. Drogi przedsiębiorco już czas zainwestować w blogi które w obecnych czasach coraz częściej zajmują znaczące miejsce w działaniach marketingowych. Portale społecznościowe skupiają rzesze ludzi tworzone przez samych użytkowników, pogrupowanych niemal tematycznie, stwarzają dodatkowe możliwości przekazu informacyjnego.

Marketing społecznościowy to przekaz do nieproporcjonalnie dużej liczby odbiorców, w stosunku do zainwestowanych pieniędzy. Czy ten argument przekonuje?

Pozycjonowanie stron internetowych to jeden ze sposobów promocji w internecie. Nadrzędnym celem jest wyniesienie pozycji strony na możliwie najwyższe pozycje, na kluczowe frazy, dzięki którym użytkownik po wpisaniu danej frazy, odnajdzie Twoją witrynę. Tylko pozycje z top 10 odgrywają znaczącą rolę, a im wyższa pozycja tym użytkownik internetu chętniej z niej skorzysta. Jak się Domyślasz, prym wiedzie najpopularniejsza przeglądarka Google.pl, generując około 98% wszystkich wyszukiwań. Z tego względu opłacalne jest pozycjonowanie właśnie dla tej wyszukiwarki.

Nie odłącznym i najważniejszym elementem pozycjonowania strony jest jej optymalizacja. Optymalizacja strony internetowej polega na dostarczeniu wartościowej treści dla określonych fraz kluczowych, odpowiednio umiejscowionych i dostarczającej treści dla użytkownika, której właśnie wyszukiwał. Im trafniejsza jest treść strony, tym realniejsza jest szansa na zamieszczenie strony na wyższej pozycji w wyszukiwarce internetowej. Z tego wynika że optymalizacja strony internetowej, to nie tylko dopasowanie treści dla przeglądarki, lecz dla samego użytkownika. Im bardziej jest wartościowa treść strony, tym częściej jest polecana/wskazywana na innych stronach internetowych, zwiększając tym samym popularność strony.

Pozycjonowanie Twojej strony to szansa na osiągnięcie lepszych wyników w Twoje branży. Czy wiesz dlaczego Twoje obroty są niższe niż konkurencji?

Płatna reklama w wyszukiwarce AdWords to kolejny sposób na promocję w internecie, pozwala dokładnie określić odbiorcę reklamy, co sprawia że koszt pozyskania nowego klienta jest relatywnie niski w stosunku do innych form reklamy. Płacisz tylko za efekty, co znaczy że Płacisz tylko wtedy gdy ktoś odwiedzi Twój serwis a nie za jego wyświetlenie. Tworzenie kampanii reklamowej w Google AdWords polega na określeniu zasięgu reklamy(np zasięg w promieniu 20 km od Twojego miejsca zamieszkania), dziennego budżetu, oraz harmonogramy wyświetlenia reklam. Ponadto istnieje możliwość monitorowanie skuteczności wyświetlanych reklam.

Ta strona używa plików cookie Więcej informacji